بهترین مارک کوشن چیست

برای خرید لوازم مورد نباز خود به ما اعتماد کنید

بهترین مارک کوشن چیست

۵ بازديد
کوشن پنککی به صورت مایع است که به وسیله‌ی پد آرایشی می‌توان آن را استفاده کرد. کرم پودر یا فوندیشن پایه‌ی اصلی هر آرایشی را تشکیل می‌دهد. با استفاده از کرم پودر می‌توان پوستی صاف و یک‌پارچه داشت. همچنین می‌توان نواقص پوستی مانند جوش و لکه های صورت را پوشاند. کوشن ها نوعی کرم پودر با ویژگی ها و کاربردهای مفید هستند. آن ها معمولا حاوی پرایمر، ضد آفتاب و مرطوب کننده اند. در ادامه‌ی مقاله به معرفی کامل‌تری از این محصول می‌پردازیم.

پنکک مایع یا کوشن چیست؟

کوشن یکی از انواع جدید و پرکاربرد محصولات آرایشی است. نوعی پنکک مایع که در بسته بندی مشابه پنکک عرضه می‌شود. بافت کوشن به گونه‌ای است که پوشش دهی بهتری را ارائه می‌کند. استفاده از آن به شما در داشتن یک آرایش طبیعی و حرفه‌ای کمک می‌کند. این محصول حاوی ترکیباتی نظیر کرم پودر، پنکک، بی بی کرم و سی سی کرم می‌باشد که روی پوست به خوبی قرار می‌گیرد.

 چرا از پنکک مایع استفاده می‌کنیم؟

پنکک مایع یا کوشن به سادگی مورد استفاده قرار می‌گیرد و مصرف آن راحت و آسان است. به سهولت می‌توانید آن همراه خود داشته باشید و از آن استفاده کنید. پنکک مایع حاوی ضد آفتاب، پرایمر، ویتامین و مرطوب کننده است. از آن جایی که حاوی ترکیبات مختلفی از مواد آرایشی می‌باشد، می‌توان آن را جایگزینی برای استفاده همزمان از چندین محصول دانست. استفاده از پنکک مایع به شما کمک می‌کند آرایشی ساده و سبک داشته باشید. استفاده از آن زمان کمتری از شما می‌گیرد. حتی اگر در آرایش کردن حرفه‌ای نیستید می‌توانید یک آرایش بی نقص داشته باشید. برخی از برند های موجود، محصولشان را همراه یک پد پنبه‌ای به بازار عرضه می‌کنند. این پدها کمک می‌کنند که بدون نیاز به استفاده مستقیم از انگشت، کرم روی تمامی نواحی صورت به خوبی پخش شود. بر خلاف پنکک های پودری، نیازی نیست از براش های آرایشی سر پهن استفاده کنید. براش خود را به کمی از آن آغشته کرده و به صورت ضربه‌ای به تمام نواحی صورت بزنید. این کار را تا زمانی که تمام پوست یکدست شود ادامه دهید.

رنگ بندی 

کوشن آرایشی همانند کرم پودر در رنگ بندی متفاوتی ساخته می‌شود. با توجه به شماره رنگ آن کرم متناسب با رنگ پوست خود را انتخاب نمایید. اگر پوست شما سبزه، تیره یا برنزه می‌باشد، کوشن شماره 3 که دارای رنگی تیره است را انتخاب نمایید. کوشن در سه رنگ روشن و متوسط و تیره تولید می‌شود. برای پوست های سفید و گندمی رنگ های روشن و متوسط مناسب خواهند بود.

کوشن بی بی کرم BEAUTY YOULIYOULA طرح تک شاخ

کوشن‌ های معروف کدام اند؟

کوشن دو قلو مجیک میشا و دو قلو خرس دار از بهترین برندهای موجود در بازار هستند. دو قلو مجیک میشا دو ویژگی مهم مرطوب کنندگی و روشن کنندگی پوست را دارا می‌باشد. همچنین با SPF50 از پوست در برابر اشعه آفتاب به خوبی محافظت می‌کند. مجیک میشا دو رنگ پرطرفدار دارد و پوشش دهی کامل و یکدستی پوست را رقم می‌زند. کوشن دو قلو خرس پاندا دار در سه رنگ پر طرفدار روشن، متوسط و تیره موجود است. شما می‌توانید با توجه به سلیقه و رنگ پوستتان آن ها را انتخاب کنید.

انواع کوشن ها کدام اند؟

میشا

اگر با کوشن ها آشنایی داشته باشید احتمالا نام برند معروف میشا به گوش‌تان خورده است. کوشن کره‌ای میشا بهترین برند موجود از این محصول شناخته شده است. از ویژگی های آن می‌توان به بخشیدن رطوبت و بافت درخشان و طبیعی به پوست اشاره کرد. این محصول بر پایه مواد گیاهی ساخته شده است. علاوه بر پوشش دهی زیاد، حاوی پرایمر و ضد آفتاب با SPF50 می‌باشد. میشا علاوه بر خاصیت روشن کنندگی پوست یک عامل ضد چروک و ضد لک است. در پک آن یک اسفنج به همراه زاپاس، پودر فیکس کننده و آینه وجود دارد. استفاده از پودر فیکس به ماندگاری آرایش شما کمک می‌کند.

 

لاپیالو

اگر به دنبال محصولی به صرفه هستید کوشن لاپیالو انتخاب خوبی است. از آن جایی که حجم زیادی دارد می‌توان از آن مدت بیشتری استفاده کرد. لاپیالو به همراه یک براش قارچی عرضه می‌شود که اگر آن را خیس کنید، حجمش دو برابر می‌شود. این محصول پوست را صاف و یکدست می‌کند. علاوه بر این ها به دلیل دارا بودن عصاره‌ های طبیعی خاصیت درمانی دارد و به پوست آسیبی نمی‌رساند. عصاره هایی نظیر گلیسیرین، عصاره گل داودی و عصاره برگ آلوئه ورا. کوشن لاپیالو به دلیل داشتن خاصیت اویل_فری برای افراد با پوست چرب گزینه‌ ایده آلی است.

لیدو

این کوشن بافت سبک بی‌نظیری دارد، روی پوست احساس سنگینی نمی‌کنید و باعث خنک شدن پوست می‌شود. منافذ باز پوست را اصلاح می‌کند، از پیری جلوگیری کرده و رطوبت و روشنی پوست را به همراه دارد. شما می‌توانید لیدو را به صورت روزانه استفاده کنید. به دلیل برخورداری از SPF50 علاوه بر محافظت در برابر اشعه آفتاب، طروات و شادابی را برای پوست شما به ارمغان می آورد.کوشن لیدو با مقاومت بالا در برابر آب و آرایش مات و سبکی که روی پوست ایجاد می‌کند، گزینه‌ی مناسبی برای افراد ورزشکار است.

 کاکیلی

کاکیلی طرح گنجشک یک محصول فوق‌العاده‌ی دیگر از کوشن ها است. این پنکک مایع همراه با براش قارچی در دو رنگ طبیعی در بازار عرضه می‌شود. یکی از ویژگی های منحصر به فرد کاکیلی را می‌توان ماندگاری و دوام بالای آن دانست. این ویژگی سبب می‌شود که برای آرایش هایی که قصد داریم ساعات طولانی روی پوست بماند بسیار مناسب باشد. همچنین کاور و پوشش زیادی که دارد آن را برای هر نوع پوستی مناسب استفاده می‌کند. اگر در طول روز زمان زیادی را خارج از خانه سپری می‌کنید، پیشنهاد ما برای شما بی شک کوشن کاکیلی می‌باشد.

اورال

برخی دوست دارند صورتشان تپل و پر بنظر برسد. اگر شما نیز به دنبال راهی برای آن هستید محصول اورال را امتحان کنید. اورال پنکک بی نظیری با کارایی های متفاوت است که توسط کشور کره ساخته می‌شود. با تصحیح رنگ، صورت را پر تر نشان می‌دهد. بافت سبک و طبیعی آن از بروز هر گونه آسیبی در پوست جلوگیری می‌کند. این کوشن ویتامینه بوده و در رنگ های طبیعی و روشن ارائه می‌شود.

 

همان طور که دانستیم کوشن ها محصولات آرایشی ضروری و پرکاربردی هستند. امیدواریم مقاله‌ی فوق راهنمای خوبی برای انتخاب مناسب شما بوده باشد.

کوشن بی بی کرم

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.